torstai 13. lokakuuta 2011

Jag är så arg!!

Nyt ei kyllä oikeen fiilikseen sovi toi otsikko ruotsiks. Mieluummin tuntuis laittaisin että vittu kun vituttaa. :)
Sehän on usein niin, että jossain vaiheessa menee vaihtarilla järki perheeseen, vaikka siitä tykkäisikin kovasti ja sitä ei haluaisi vaihtaa. Mutta se nyt on fakta ja mun periaatteeseen kuuluukin et jokaisella ihmisellä on huonot puolensa eikä siitä pääse yli eikä ympäri. Mutta voi helvetti kun suututtaa! Kirjotin suutuksissani vitutustekstin, kaikkien vaihtarien puolesta jotka ei aina haluaisi vaan muotoutua täydelliseen vaihtarimuottiin vaan toivoo että myös saisi ne omat mielipiteet ja tunteet jotenkin kuuluviin! Ja vielä kysytään, että minkä takia mä soittelen/puhun fb:n kautta niin paljon kotiin? No syynä voi olla vaikkapa se että siellä on ihmisiä jotka mua (tahtoo) ymmärtää!

Että siitäpähän tiedätte.

Ps. Tein tästä myös 15 min valitusvideopostauksen (ennen tätä raivonpurkausta, oli muuten vielä aika rauhallinen) mutta en sitä voi julkasta kun näytin siinä ihan hirveälle. Minä joka näytän aina kamalalle kun en poseta. Okei, nyt on aika lopettaa tai muuten kirjotan tähän kaikki maailman asiat mitkä mua ärsyttää.
Pps. Tässä postauksessa ei oo varmaan mitään järkeä, mutta kirjotinkin sen ihan fiilispohjalta, siinä varmaan syy.

12 kommenttia:

  1. tarkoitat varamaan *videovalituspostauksen?:)
    mut äää! pura raivo vaikka tyynyyn ja lyö sitä nii paljo/kovaa ku jaksat:D
    tai angstaa vaikka sille kissalle. toisaalta se sun perhe saattais ihmetellä miks puhut yksin sun huoneessa mut iha mite vaa:DD

    VastaaPoista
  2. voi etta :( toi kylla auttaa ku avautuu blogiin eli tuntemukset kirjoituksen muotoon vaan! tiedan tunteen... tsemia!

    VastaaPoista
  3. ää tsemppiä maija! mua ainaki auttaa ihan sairaasti jos vaan kirjotan kaikki mun tuntemukset ylös heti tuntuu asiat paljo valosimmilta

    VastaaPoista
  4. mua ärsyttää kans niinniinniiiiiiiiin paljon toi mun helvetin ärsyttävä nirppanokkanen BIAAAATCH tanskalainen vaihtarisisko, oh my lord en jaksa kattella sen naamaa toivon vaa et tulis joku ratkaseva käänne, ihan sama mikä MUTTA ETTÄ JOTAIN TAPAHTUIS! siis jotain joka lopettais tän mun ärsytyksen sitä kohtaan, se vois esim. pakata kimpsunsa ja kampsunsa ja lähtee takas tanskaa :D hehee

    VastaaPoista
  5. Anna: Hahah, joo :D No niin varmaan pitäs tehä! Vituttaa välillä nii paljon! Ja joo, onneks mulla on Simba :) Se tulee aina mun jalkopäähän nukkuun ja on siellä vielä ku tuun koulusta :)

    Milla: Niinpä! Aina vaan ei voi sanoo ihan kaikkee ku kumminki on se Google-kääntäjä, jolla hostveliki luki mun blogia alussa.. Mutta tuskinpa se sitä enään tekee :D Ja kiitti tsemeistä:)

    Noora: Kiitos tsemeistä :) Ja niinpä! Jotenki jännä, puhuminen ja kirjottaminen auttaa aina! Ja jos kirjottaa ihan vaikka salaseen päiväkirjaan niin sillon se ei haittaa ku voi sanoo ihan mitä haluaa.

    Hanna: Jep, no tiiät varmaan sit mitä tarkotan! :D Millä tavalla se on ärsyttävä? Ehkä voisit yrittää puhua sille tai aluevalvojalle :) Ja nii muute, nirppanokkasuus vaihtarissa on ärsyttävää. Kyllähän sitä sen verran pitäis ittensä tuntea, että jos on hirveen nirso nii ei sillo kannata lähteä vaihtoon!

    VastaaPoista
  6. jooo totta! ketaa tiettyja ihmisia koskevii juttuja ei kyl kannata kirjottaa :D

    VastaaPoista
  7. kiva lukea tätä sun blogias. 8D itselläni oli myös aikeissa lähteä ruotsiin vaihtoon, kiitos äidin, mutta se sitten jostain syystä jäi. mutta nyt oon hirmu kateellinen (sun vastoinkäymisistäs huolimatta) kun en lähtenytkään! mut ehkä yliopistovaihtoon sitten myöhemmin.

    mun on muuten kysyttävä, että ootko sä se reetan poikien lapsenvahti, josta se mä oon kuullu paljon? tai siis niin, tää tulee kyllä aivan puun takaa, myönnän. mä hoidan poikia aina välillä, ja oon kuullu susta tosiaan jonkin verran. hyvää tietysti. 8'DD mä tosin epäilen vahvasti, ettet sä oo ikinä kuullutkaan musta (mikä ei oo ihme, koska ei olla samoja kouluja käyty), mutta en siis oo mikään hullu stalkkeriheebo. älä huoli. (:

    VastaaPoista
  8. Milla: Niinpä, muuten voi tulla kyllä ongelmia..:D Mut välillä pitää vähän purkaa, varsinki ku mun blogi nyt on tämmönen "hei kerron teille kaiken" :D

    Anniina: Jep, tää oli kyllä tosi hyvä päätös lähtee tänne :) Monet ehkä luulis et on mun äitin idea, ku se on ruotsinope ja meillä on täällä sukulaisia, mut en tiiä, jotenkin vaan ite sain päähäni lähtee tänne! Eihän kukaan kumminkaan toisen tahdosta haluis (eikä kannata) vaihtoon lähtee, se on kumminki nii iso päätös että sen pitää tulla ihan omasta sydämestä :D
    Ja joo, oon mä susta joskus kuullu, ja taijan tietääkin kuka oot, jos siis asut siinä Reetan ja niitten naapurissa!:) Enkä aattele et oisit stalkkeri, nykyää vaa oikeesti nii helposti löytää joka ihmisen netistä :D Ja kiva jos Reetta on puhunu musta :)

    VastaaPoista
  9. Löysin sun blogin tänään Alinan blogin kautta ja ihana lukea vaihtari juttuja.: )
    Haluisin kovasti Ruotsii, mut vanhemmat ei oo innostuneita. Mut varmaan jonain kesänä meen kielimatkalle Visbyyn. (EF:n kautta varmaan.)
    Pitää vaa käännyttää noi vanhemmat pikku hiljaa.

    VastaaPoista
  10. Kiva et tykkäät lukea tätä!:) Hmm, ite en onneks joutunu kohtaan tota vanhempien vastustelua, mut minkä takia sun porukat ei tykkää ideasta? Kumminkin vaihtovuosi on tosi opettava kokemus ja oppiihan siinä kielenkin. Etenkin enkusta ja ruotsista on hyötyy tulevaisuudessa Suomessa. Nyt vaan latelemaan niitä hyviä puolia! Toivottavasti saat ne käännytettyä :)

    VastaaPoista
  11. Skriva mera! O på svenska! Är du nu i sverige?

    VastaaPoista
  12. Nejdå, har varit i finland i nästan två år nu! Men du kan läsa min andra blogg om du vill: editsaveread.blogspot.com . Där skriver jag inlägg även på svenska :)

    VastaaPoista

Tuliko jotain mieleen? Tell me about it!