tiistai 2. elokuuta 2011

Ny telefon och lite annat...

Urheilutoppi Nike 30e
Ps. Ei kai oo outoo et laitan tämmösen kuvan tänne?
Kävin taas vähän kaupoilla :D Piti mennä ostaan lippu PipeFestiin, mut Anskua ootellessa kävi aika pitkäks, ja päätin mennä tsekkaan Sokoksen tarjoukset. Olin lukenu lehdestä että tarjouksessa olis elokuussa Niken urheilurintsikat kolmellakympillä, ja en voinu vastustaa, kun sain päälleni noi ihanan väriset ja täydellisesti istuvat (kuten Niken urheilurintsikat aina) urheilurintsikat.

Mutta ei siinä vielä kaikki. Tapahtui nimittäin suuri virhe, koska mentiin Hennesille, ja eksyin sit siellä urheiluosastolle. Ja siellähän ne mun kauan toivomat polvipituiset treenitrikoot odotti henkarissa! Päätin sit lopultakin ostaa ne.
Siinä ne. Trikoot H&M 24,95e
Ja se Pipefest- lippu. Kaikkien ostoksien lähde / syy...
Nyt pitää vaan toivoo hyviä säitä! Haluun kunnon kesäloman lopetuksen :)
Huawei u8800 ideos x5
Mikä parasta, ton sai valkosena,
tai siis että on valkonen takakansi:)
Mutta ei tässä vielä kaikki... Nimittäin päätin lopulta ostaa uuden puhelimen! Mun vanha oli säälittävä, ja muutenkin sekoili välillä ja no, en nyt enää vaan halua elää kivikaudella puhelimen suhteen :) Muutenkin, rahaa on vähän kertynyt säästöön, joten se oli nyt tai ei koskaan!

Ja valintani (älkää muuten toivoko liikoja, se ei ole iPhone) oli Huawein puhelin! Jeei! Tiiän mitä ajattelette: "Mikä oli?". Sitä mäkin ensiks, mutta vaikka tää onkin vähän tuntemattomampi merkki, niin toi ulkoasu on aika hieno ja kestävän olonen ollakseen aika edullinen puhelin, mikä tekee tän puhelimen hinta-laatusuhteesta on tosi hyvän (on tullu luettua vähän iskän MB-lehteä ja arvosteluja tän puhelimen suhteen, älkää ihmetelkö...)! Ja tossa on android-käyttöjärjestelmä, siis sama mikä Samsungin puhelimissa, eli voin ladata tonne kaikkii kivoja appseja! No, kaikenkaikkiaan oon tyytyväinen tähän hankintaan (mitä nyt vuorokauden perusteella voi sanoa).


Puhelimella nettiin! Awesome! Nää on ihan uusia juttuja mulle :)
Ja hei, vastasin parin teidän kommenttiin tolla puhelimella!
I ♥ QWERTY
Pakko oli... :D Oon niin omaperänen! Mut innostuin tosta, kun pelasin serkun iPadilla tota.
Se mun kaipaama valkonen (mitä haluisin läppäriinkin, tosin valkosia on vaan Applella,
ja se menee budjetin yli) :D Kamerakin on ihan hyvä, vaikka sitä on kyllä dissattu arvosteluissa.
Oh yes indeedio! Ps. Mua jänskättää! En voi uskoo että meen oikeesti :D

Mun exä: Nokia 7210
 Oli kyllä ihan hyvä puhelin.
Ja tota sai ainakin pudotella ihan huoletta!
No, siinä oli vähän kuvia, meni varmaan perille nytten että minkälainen toi puhelin oikeen on. Toi on ihana, koska tolla voi tehä kaikkee, pelata, surffata netissä... Jopa viestien kirjottaminen on kivaa, koska ne tulee silleen peräkkäin, vähän niinku facebook-chat! Eipä tää  muuten taaskaan liittynyt oikeen vaihtoon, paitsi toi puhelin, koska pitäähän nyt Ruotsiin uusi ostaa ;) Ei mut ihan oikeesti, ei ois ollu kovin kiva jos toi entinen ois simahtanu sitten siellä. Nää on näitä vaihtohankintoja, you know!


I guess that's it. Vi hörs!
Ens kerralla jotain fiksumpaa...

♥ Maija

4 kommenttia:

  1. aina tulee hirvee urheiluinto ku on ostanu uusia urheiluvaatteita! :D ainaki mulla

    VastaaPoista
  2. Niinpä, totta puhut :) Mut jännä aatella, et joskus vuos sitte mikää urheilu ja kuntosali ei mua yhtää kiinnostanu, mut nytku on sen alottanu, nii tekee mieli vaa ostella treenivaatteita ja mennä salille:D

    VastaaPoista
  3. hei tosta norwegian lentoyhtiöstä nii oon kuullu et siellä lennolla on netti haha vähän tällanen turha juttu mut ihan kiva :)

    VastaaPoista
  4. Aijaa no kiva nii voin sit datailla siellä koneessaki! :) ehkä se on iha kiva lentoyhtiö sittenki

    VastaaPoista

Tuliko jotain mieleen? Tell me about it!