lauantai 13. elokuuta 2011

Läksiäiset

Aattelin nyt tehä perus "läksiäispostauksen", koska mulla oli eilen läksiäiset :) Ei ollu ihan suunnitelmien mukaset, alunperin piti olla ihan isot juhlat jonne oisin kutsunu kaikkia tuttuja, mutta iskä sanokin ettei kyl jätä taloo meijän käsiin yöks vaan tulee joskus puolenyön jälkeen kotiin, mikä vähän pilas mun suunnitelmat kunnon juhlien suhteen.. :D Lopulta päädyttiinkin pitään ihan perus tyttöporukalla pikku läksiäiset mulle :) Ihan hyvä valinta sinänsä, kun miettii et niitä parhaita ystäviähän mä jään eniten kaipaamaan. Tietty monia kavereita/tuttujakin tulee ikävä, mutta ei samalla tavalla kumminkaan.
Mun läksiäisissä oli siis Hanna, Reetta, Ansku, Pate, Maikki, Laura, Kreeta ja sisko Anna. Harmi ettei Hannele päässyt, kun sen piti mennä ristiäisiin...

Kattaus Ruotsin lipun värien mukaan ;)
Ja minä emäntänä ;) Huomatkaa ruotsipaita!
Ja nyt tärkein (näissä pienimuotosissa läksiäisissä on se hyvä puoli, että voi tehä oikeen luksusruokaa ja myös syyä sitä ennenku joku muu sen syö!):


Jotain hyvää mutta terveellistä, nimittäin vihanneslautanen + dippi by meidän mama



Ansku lapioimassa tacoruokaa, jolle oon omistanut sen oman postauksenkin! Se löytyy täältä
Toi on oikeesti tän kesän hittiruoka, täytyy nyt vaan vähän hillitä sen syömistä etten tapani mukaan kyllästy ihan heti:)
Maailman paras booli!


Vähän sekaan mansikoita, kiivinpaloja ja ananasta nii kyllä tulee bueno ♥
Tossa siis alkusuolaset, eli vihannekset, tacoruoka ja suolatikut :D Mutta sitten mun henk.koht lemppari eli kaikki makea :) Oon ite ollu aina semmonen enemmän makeasta tykkäävä, kun taas mun kaksossisko tykkää kaikesta suolasesta. Tästä lähtee:

Ah ♥
Sverige-kakku! (tai no mokkapalat) Tosta olin kyllä ihan harmissani aluks, kun kirjaimet ei mahtunukkaan tohon kokonaan,
mutta kaukaa katsottuna toi näyttikin ihan hyvältä, ja pianhan se oli jo kaikkien mahoissa :)

"Moni kakku päältä kaunis..." No tämäpä ei ollut ja mites kävikään, oli tosi hyvää kuulemma! Ja kenen tekemä? No mun!




My favorites...
Ihanan värisiä :D
Mun pahe yhdessä kupissa!
Leikkaamassa mokkapalakakkua :D
Tuli vähän tälleen puskista tähän kohtaan, koska Blogger on nii ihana <3
 Kuten aina (mun siskon ja mun synttäreilläkin), siirryttiin olohuoneeseen jutteleen, kun kaikki parhaimmat herkut oli tuhottu :D On se niin jännä kun juttua riittää se kuus tuntia ainakin, riittäis varmaan enemmänkin, mut kaikki ei siltä puheelta ja huudolta pääse aina omia juttujaan sanomaan... Terv. Musiikkiluokan tytöt! + pate ja ansku :)

Patricia aka Patti/Pate!
Hanna ja Reetta
Ansku ja Anna
Piti ottaa kuva hyvistä ystävistä, jonka voin sit teettää ja kehystää Ruotsia varten :)
Harmi et Hannele puuttuu tosta! Ehkä voisin liittää sen tohon jotenkin... :D
Siinä siis ihanat ystäväni :) Tän porukan kanssa on niin ihana olla kun voidaan vaan puhuu ihan mistä vaan maan ja taivaan välillä, heitetään niin hyvää läppää ja nauretaan toisillemme :D Jokaisen synttäreinä, juhlina tai muina tämmösinä aina nähdään porukalla, ja ne on ihania hetkiä. Tulee niin ikävä ♥ Toivottavasti tää porukka pysyis vanhuusikään asti, koska ystävät on niin tärkeitä hyvinvoinninkin kannalta! Hah, oikeestikkin! Kaikki näistä ystävistä oon tuntenu kolmoselta asti, koska sillon mentiin musaluokalle. Kaikki tietysti on muuttunut ja ystävyyssuhteetkin muuttanu muotoaan, eri ihmiset on toistensa kanssa hyviä ystäviä kuin ennen, koulut vaihtunut ja joitakin (tosin vain pari) on matkasta pudonnut pois ja toivon et tää on se jengi mikä pysyy, ja mikseipä uusiakin ihmisiä mukaan voi matkan varrella tarttua, kuten nyt Ansku ja Patti, joihin siis tutustuin vasta lukion ekalla.

Tässä vielä muutama lahja, mitä joiltakin sain:

Reetan tekemä posteri MUSTA!! Tossa on varmasti ollu ihan kivasti hommaa, huhhu.
Nauroin ääneen kun näin ton kuvan! "Kuva, jota en uskonut ikinä julkaisevani missään".
Ps. Ollaan tahallamme rumia :D (mihin ei kyllä paljon vaadittu, ei vaan)
sWerige vs. Finland ! Voi pattia, uskaltautu kirjottaan edes yhden sanan ruotsiksi,
mutta sekin meni pieleen... Mutta kiitos Patille tästä posterista hirveesti :)
Ei Patti toki herkkujakaan unohtanu tuoda! Huhhu, noissa riittää mulle syömistä muutamaks päiväks :D
Suomalaista Fazeria (jonka kyllä Ansku söi :D), Pandaa ja Muumia, ja ruotsalaista Marabouta ja Bilareita.
Hanna anto mulle Hello Kitty - pyyhkeen :) Todella söppänä, kuten näätte ♥
Kuvitelkaa, ekan kerran elämässä (16-vuotiaana) mulla on hahmopyyhe!
Oon aina joutunu käyttään yksvärisiä pyyhkeitä, voi mun kurjaa lapsuutta...
 Kiitos paljon teille ketkä muistitte :) It made my day! Noi kaikki saan ehkä vielä Ruotsiin mukaan (paitsi karkit, ne on jo kohta syöty, sori Patti :D), niin on muistot teistä siellä sitten ♥


Patti ja Ansku jäi vielä meille yöks kera Black Swanin ja ylijäämäherkkujen. Oon nähny Black Swanin nyt kolme kertaa  ja tykkään vieläkin! Kun leffoissa oli kattoon, voin valehtelematta sanoo et mun upein leffakokemus, niin vaikuttava. Olin liimaantunut penkkiin kiinni ja halusin lähtee pois sieltä (en ois ollu ainut, meijän vierestä lähti kaks ihmistä... aikuista huom), mut silti jotenkin koukutti niin upeesti! Se tanssi ja muutenkin nerokas leffa, tosta löytää nii paljo enemmän ku kattoo vähän tarkemmin uudemmilla katsomiskerroilla (joo, oon käyny äikän kolmoskurssin :D). Okei, hyvä leffa siis, mutta mun leffa-arvostelu päättyy tähän :)

Eli kivat läksiäiset oli, ja ilman itkuja selvittiin. Veikkaan kumminkin et tunnelma vähän muuttuu, kun meen koululle vikaa kertaa ens keskiviikkona, ja oikeesti tajuun et tää on vika kerta kun nään kavereita vuoteen !! Uskomatonta mutta totta, tää hetki tuli vihdoin vaikka niin kaukaselta se vaikutti. Tavallaan ootan lähtöä, tavallaan muutama lisäpäivä ei ois pahitteeks.. Huisia :D 5 PÄIVÄÄ ENÄÄN! Mut nyt riittää postaukset tältä erää, tähän meni sika kauan ja nyt on lähettävä pakkaamaan!

Ps. Miten te vietitte/vietätte/viettäisitte omat läksiäisenne?
Pps. Blogger on niin seko et oikeesti alan jo ihmetellä ja pelätä postauksieni puolesta... En ees alota, long story!

6 kommenttia:

  1. hahaha, tää on paras, ja noi kuvat edustavii kans :D unohtamattakaan mun kielitaitoo !!

    VastaaPoista
  2. Haha hyvä :D Mut hei harva nyt tietää et miten ruotsi kirjotetaa ruotsiks! Vieläpä ku on lukenu vaa 4 vuotta ruotsia vasta.. :D

    VastaaPoista
  3. :D voi kuulostaa kivoilta läksiäisiltä. en malta oottaa sun postauksia sieltä Ruotsista! :)

    VastaaPoista
  4. Voi kiitos :) Ne olikin ihan mukavat! Ja kiva et joku oottaa postauksia, nii on enemmän syytä myös niitä tehdä!:)

    VastaaPoista
  5. Oon iha hirvee :D se perhe varmaan ajattelee et onpa toi yks tyttö aika kuolleista nousseen näköinen .. :D t
    reetta

    VastaaPoista
  6. Voi gumman, en ollu nähny tota kommenttia! Mut ei,.en myöskään ollu huomannu et näyttäsit jotenki kauheelta :)

    VastaaPoista

Tuliko jotain mieleen? Tell me about it!