tiistai 30. elokuuta 2011

Mitt rum

Noniin, vihdoin ja viimein sitä huonepostausta, jonka luulin tekeväni jo viime viikonloppuna (siis sen viikon viikonloppuna, kun tänne tulin)! Hostäiti laitto mulle kuvan mun huoneesta vähän ennen mun tänne tuloa, ja kuvassa huone ei ehkä näyttäny niin kivalta mitä se on. Se näytti ehkä vähän pieneltä. Mut sit kun näin huoneen livenä, olin tosi tyytyväinen, koska se oli aika iso ja työpöytäkin on ihanan pitkä, joten siihen mahdun dataan, tekeen läksyt ja meikkaan :D Ja sänkykin on mukava, en oo heräilly yöllä yhään! Tosin herään täällä aiemmin kun kotona, jotenkin en vaan pysty makoileen viikonloppunakin sängyssä johonkin yhteentoista asti :D Viime lauantainakin heräsin jo vähän ennen yheksää...
Ainiin, toi on muuten sen mun hostveljen, joka lähti Kanadaan, huone. Tuli semmonen "sorii..."-olo, kun se joutu viimeset päivänsä kotona nukkumaan talon kellarissa olevassa huoneessa :D Ja ottamaan kaikki tavaransa pois... Sori!

Tadaa! Huoneeni vuoden ajan :) Ps. ärsyttävää ku toi auringonvalo pilaa tän kuvan!
Työtaso, ja onhan mulla sitä luettavaakin!
Mutta ehkä sit alan noita kirjoja lukee kun se ruotsin lukeminen ei oo niin työlästä kun se nyt on :D

Sänky ja upea pyjamani ♥


Kaappi, jossa on paikka henkareille! Jes! Mun kaappi ihan omassa kotona on semmonen, että
siinä on vaan hyllyjä, ja kieltämättä alko vähän ärsyttää ku ei ees mekkoja saanut henkareihin
Ja onhan sekin ihan kiva juttu tossa huoneessa, että siitä pääsee parvekkeelle!
Näkymät parvekkeelta. Toi on siis takapiha :)

Oon myös miettinyt, et kun tuolla melkeen vuoden asustan, niin voisin ostaa tonne vaikka jonkun uuden päiväpeiton, joka sopis paremmin tapettien väreihin. Haha joo, mä oon tämmönen sisustushullu :D Tai haluun jotenkin et kaikki semmonen konkreettisesti nähtävä on ihan täydellistä :D Mut toi huone on kyllä muutenkin aika viihtyisä, että ei sinne välttämättä mitään tarvii hankkia... Paitsi ehkä pöytälamppu, koska läksyjen tekeminen vaan pelkällä kattovalolla ei oo kovin hyvä idea.. Tai en ainakaan ite tykkää.

Mut nyt menee tämmöseks turhaks höpöttämiseks, joten heippa!

Ps. Simba-kisu viihtyy hyvin mun kanssa tuolla huoneessa, mikä on musta aivan ihanaa :)
Simba on mukavuudenhaluinen ;)
Mussu ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tuliko jotain mieleen? Tell me about it!