lauantai 30. heinäkuuta 2011

Shopping part 2.

Noniin, sorruin jälleen kerran shoppailemaan, vaikka tiiän etten sais. Veikkaanpa, että nää mun ennen Ruotsin matkaa - shoppailut on aikalailla tässä, joten ei hätää! Luonnollisesti uusien vaatteiden alta pitää päästä eroon niistä vanhoista, joten oonkin aika ahkerasti myynyt mun vanhoja vaatteita kavereille :D Parille annoin ilmatteeks ihan, ja nyt kyllä vähän harmittaa, koska noita vaatteita on sen verran, et niiden avulla saattais ihan hyvin tienatakin... Ehkä vuokraan kirppispöydän?

Mutta asiaan: tässä siis ostoksia viime viikolta, ja ehkä vähän viime viikon takaakin... H&M:ltä taas, mutta onneks myös vähän muualtakin!

Onpas mulla hieno poseeraus...
Röyhelötoppi H&M
Oon ihan rakastunut tohon toppiin! Ihanan yksinkertainen, mutta silti niitä
mun rakastamia yksityiskohtiakin, nimittäin noi röyhelöt ja toi vetskari.
Äiti Teresa - ilme :D
Solmittavat paidat on back!
Mokkatoppi H&M
Tässäkin paidassa on se erikoisuutensa, nimittäin se on mokkaa ;)
Sandaalit Bianco
Biancosta saa aivan ihania kenkiä! Ne on useimmiten aitoa nahkaa (niinkuin tämäkin pari) ja tosi tyylikkäitä.
Tälläiset ne on jalassa. Tykkään noitten sandaalien nahanväristä, yksinkertasuudesta ja ohuista remmeistä.
Sulkakorvikset Glitter
Oon nyt tykästynyt tommosiin koruihin, jotka esittää jotain ja ne on tommosia "metallisia".
Tällä hetkellä himoitsen Glitteristä semmosta kyyhkyskaulakorua ja jotain kivaa sormusta.
Nepä ei ainakaan matkalaukussa painaisi mitään!
Mavalan kynsilakka Sokos
Jotenkin halusin ostaa jotain, mutta halpaa ja pientä, ja niinpä päätin ostaa tän ihanan mokanvärisen lakan.
Se myös sopii tohon mokkapaitaan ;)
Kynnet olisi olleet ihan kivat sellaisinaankin, mutta harvoin teen kynsiä, jossa olisi pelkkä
yksivärinen lakka, joten en tehnyt poikkeusta tälläkään kertaa, vaan koristelin kynnet tarroilla.
Tämmöset tuli! Onnistu tosi hyvin, varmaan yhdet parhaimmista kynsistä mitä oon ikinä laittanut.
Varmaan hyvän lakan ansiota, ja olihan noi nyt aika helppo tehdäkin :D

Siinäpä se! Taas poikkeaa roimasti aiheesta, mutta antaa olla. Tietystikin voitte sanoa, jos tämmöset turhat postaukset ei kiinnosta :D Mitäs te tekisitte/meinasitte tehdä matkalaukun ulkopuolelle jääville vaatteille? Jättää kaappiin, myydä kavereille, antaa lainaan tai hyväntekeväisyyteen vai mitä?

8 kommenttia:

  1. vie pliis centrumin kirpparille! :)) olis aivan ihanaa

    VastaaPoista
  2. mist tollasii tarroi saa? :o sikamageeeeet!! :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: sinne just aattelin jos jonnekki veisin:) mut en oo varma onks mulla tarpeeks tavaraa! pitää kattoo jos löytyis muutakin kun niitä vaatteita..

    lissu: noi on jenkeistä, mutta esim. Sokkarilta oon joskus samantapasia ostanut, ja varmaan joistain marketeistakin voi nykyään myös saada.. Mut sokkarilta aika varmasti:)

    VastaaPoista
  4. Mä myin lähes kaikki suomeen jäävät kamat kirpparilla :D Kaveri osti myös jotai vaatteita ja jotai tavaroit niinku leffoja ja tuottareit annoin kavereille " lainaan " vuodeks :D

    VastaaPoista
  5. ompa kivoi ostoksii!! :))

    VastaaPoista
  6. Aino: tota mä oon kans harkinnu! Mut sit ku mulla ei oo kumminkaan iha hirveesti niitä vaatteita, ja jos niitä ei ostettaiskaan tarpeeks ja ois turhaa maksanu pöydästäki.. Mut pitää kattoo,! Ps. Toi leffojen lainaus—idea on hyvä :)

    Marianna: kiitti, nii mustakin:)

    VastaaPoista
  7. Me mentii kavereitten kaa ni ei maksanu pöytäkää paljoo ;)

    VastaaPoista
  8. Aaniijoo! Iha hyvä idea, pitäs kysyy kavereilta et oisko niillä myytävää:)

    VastaaPoista

Tuliko jotain mieleen? Tell me about it!