tiistai 31. tammikuuta 2012

Tuning av kläder och bakning

Tässä siis vähän jatkoa mun viime lauantaista. :) Tulin siis joskus seittemän aikaan illalla kotiin Tukholmasta, ja oli ajatuksena vaan olla koneella ja kattoo joku leffa, kun hostäidillä oli sen kavereita illallisella, ja mun ja hostsiskon (oltiin ainoot kotona hostäitin lisäks) piti vähän niinku pysyä yläkerrassa. Mut sit tuli Britan äiti (siis myös mun hostäidin kaveri) mulle sanoon että hei, Britta on kotona, että mee sinne jos haluut. No sinnehän mä sitten menin kun ei ollut mitään kummempaa tekemistä.
Britta aatteli että tuunattais vaatteita kun sillä oli kaks jätesäkillistä vanhoja vaatteita. No kyllähän se mulle kävi, ja ihan kiva olikin vaan leikellä miten halus. :D Tein itelleni tavallisesta valkosesta t-paidasta semmosen ison hapsutopin, jota voin käyttää vaikka salilla. Sit ku oltii saatu parit vaatteet tehtyä me leivottiin aivan ihania suklaamuffinsseja! Tai en tiiä, se tais olla mutakakun resepti, mutta laitettiin ne vaan muffinssijuttuihin. Siis seuraavana päivänä ne oli nii täydellisiä, ku sain niitä siis mukaan. Keskeltä semmosia pehmeitä, ah. Pakko saada se resepti. :)

 Ps. Pahoittelen sitä, että joka toisessa kuvassa on Britan kissa...

Tässä muuten musiikkia, jota oon nyt lähiaikoina kuunnellut!

Miten noi vdeoiden kuvan sais vaan semmosiks palkeiks missä on vaan play-nappi?

6 kommenttia:

  1. kiva kattimus!!! xDD hehe kiva tää sun blogi! :)

    VastaaPoista
  2. onks siellä muuten hirveet hälinät tukholmassa just lauantai-iltasin ku tulit kotii esim? vai millanen se kaupunki siihen aikaan yleensä on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos lähtee joskus kuuden seittemän aikaan niin ei, koska sillon on menny jo kaikki kaupat kiinni (klo 17) ja kaikki lähteny jo kotiin. Mut lauantaisin päivällä on hirvee ruuhka kaupoissa. Ja en tiiä, varmaan sitten myöhään illalla on kans paljon porukkaa jotka menee baariin, mut ei niinkää tuolla ydinkeskustassa, ehkä enemmän Stureplanilla joka on Östermalmilla. Eli enpä mä niitä mun kotimatkan aikan nää. :) Kuka siellä muuten kommentoi, Maikki vai Julia? :)

      Poista
    2. Okeijoo. Oho viieltä jo! Maikki täällä vaan :)

      Poista
    3. Niinpä! En itekään oikeen tajuu et miks nii aikasin.. Ja sitä piti sanoo et joskus ku mäki oon täysikänen, nii lähetää tyttöporukalla Tukholmaan ja Stureplanin yöelämään;)

      Poista

Tuliko jotain mieleen? Tell me about it!