lauantai 21. huhtikuuta 2012

Silver and white

Ehkä näittekin tossa yhessä aiemmassa postauksessa kuvia mun viime lauantain asusta, mut aattelin laittaa vielä muutamat kuvat tänne. Eihän tää mikään muotiblogi oo, ei lähellekään, mut aattelin nyt huvikseni tämmösen postauksen tehdä. Ei oo mitenkään kummempi asu, mutta noi sortsit on musta tosi hyvä löytö, n. 10e H&M alerekistä, kuten toi t-paitakin, n. 5e jostain aiemmasta alennuksesta, mistä täällä joskus kerroinkin. Pyydän muuten anteeks mun ilmeet, en oo mikään superhyvä onnistuun kuvissa.

Mut mitä mieltä ootte? Lisää tämmösiä tekstejä vai ei? Ja saa kertoo mielipiteen sortseista!


Ps. Päivitin Bloggerin! En tiiä oliko hyvä idea, tää on nyt vähän tämmönen kalsee ja outo... Piti samalla ottaa Google Chromekin et tää näkyy silleen oikein. Ja nyt tää korjaa mun tekstiäkin koko ajan kun kirjotan suomeks, kun mun kone on ruotsiks. Kysyy myös "haluutko kääntää sivuston?". No ei kuule tarvii, ihan suomalainen oon! :D

2 kommenttia:

Tuliko jotain mieleen? Tell me about it!