torstai 5. huhtikuuta 2012

Glad påsk!

Hej! Ah, vihdoinkin mulla alkaa viikon pääsiäisloma! Tätä on ootettu. Ja täytyy kyllä sanoo että sen oon ansainnukin! Kahen suullisen esitelmän, mantsan esseen ja hissan kokeen jälkeen tuntuu kyllä ihanalta että nyt voi vaan ottaa rennosti... Tosin mulla ei oo taaskaan oikee mitää tekemistä, mutta no, onneks on ees hostsisko -ja veli kotona. Mutta oon mä kyl noista koulujutuista saanu ihan hyvää palautettakin! Nimittäin tänään hissantunnilla ope luki kahesta onnistuneesta esseestä pätkät, ja arvatkaas kenen se toinen oli!? No mun! Täytyy kyllä myöntää että jotai sanoja se muutti silleen "edistyneemmiks", varmaa sen takia ettei halunnu paljastaa mua, ku kyllä sen kirjotustyylistäki huomaa ettei oo ruotsi äidinkielenä. Mutta ei vitsi, parans kyllä muuten huonoa päivää. :)

Se on nii jännä juttu ku joskus iha yhtäkkiä saattaa huomata silleen pahan mielen tulevan ihan sillee kun tyhjästä, vaikka ei välttämättä ois tapahtunu mitää... Mutta nii se on, vaikka mulla onki vaihtovuosi iha loppupuolessaan (loman jälkeen oon ollu täällä 8kk!), nii siltikin ne mielialat vaihtelee. Ja eilenkin olin vielä ihan fiiliksissä! En ymmärrä. Mutta joo, hyvää lomaa kaikille! Onko jo pääsiäissuunnitelmia?

Ps. Täällä ei oo suklaamunia. Kuulitte oikein. Ei oo muitakun Kinder-suklaamunia pääsiäisenä. Ihme porukkaa. Sen sijaan näillä on pahvisia munia joissa on sisällä karkkia (kuva). Mitäs ideaa siinä on? No, jokainen tavallaan. (huomatkaa sarkasmi)

Kyllä pääsiäisenäkin juodaan påskmustia!
Samaa kun julmust, mutta vaan eri etiketti ;)
Muuten, jos haluutte hyvät naurut nii KATTOKAA tää!
Eka kannattaa kattoo kumminki Chronicle-traileri.


Chronicle-traileri:

2 kommenttia:

  1. Jos oisin tiennyt, että Ruotsissa on vain pahvimunia pääsiäisenä, oisin tuonut tuliaiseksi kunnon suklaamunia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mutta ne ois ehkä vaa murskaantunu laukussa!:D

      Poista

Tuliko jotain mieleen? Tell me about it!