perjantai 2. maaliskuuta 2012

Grönt!?

Aattelin tulla tänne näyttään teille pari uutta ostosta. Esittelin siis tossa maanantain postauksessa mun nahkatakkia, mutta se mun piti palauttaa. Se ei ollutkaan ihan mun juttu, ehkä eniten niittiensä takia. Oon myöskin ettinyt tosi semmosta simppeliä nahkatakkia ilman mitään resoreita, kauluksia tai sun muita härpäkkeitä, ja kyllähän semmonen löyty, mikä johtikin just siis tohon ton toisen takin hylkäämiseen. Hintaa tuli nyt muutama kymppi enemmän, mutta kyllähän se on parempi kun sit siitä oikeesti tykkää. Tonne mahtuu vaatteita allekin.


Sitten nyt tämmönen ostos, mitä en varmaan ikinä aatellut tekeväni! Mutta nyt oon huomannut, että tän kevään trendeinä on värit, ja laukuissakin näkyy oranssia ja vihreetä. Ja sitten katoin tätä Lindexin (siellä on muuten ihan kivoja juttuja itseasiassa) laukkua vähän sillä silmällä, ja aattelin että voisinpa sen ostaa. No sit meen sinne seuraavana päivänä, mutta ei, ei kuulemma enää oo! No sit menin Stinseniin, ja siellä oli vaan yks jäljellä. Ja sama juttu joka Lindexissä, ja H&M:llä kanssa, kun sielläkin ollaan samantapasia myyty. Tykkään tästä koska tää vaikuttaa laadukkaalta, vaikkei mikään laatutuote olekaan. Ja myös tommonen kivan napakka, koska en vihaa mitään enemmän kun sitä, että on semmonen ihme huonoryhtinen laukku, jossa ne tavarat menee piiloon ihan omia aikojaan, ja siinä pitää tehä kunnon operaatio että löytää jonkun tietyn jutun.

Nahkatakki / VILA, Laukku / Lindex

Mitäs pidätte?
Onko teillä sama ongelma kun mulla, että alkaa toivoo oikeesti jotain lottovoittoa kun näkee kaupoissa semmosia ihanuuksia että tekis mieli ostaa mutta kun ei vaan voi.
Pitäis varmaan yrittää päästä ostoshimosta eroon.

Ps. Jos mun loma nyt ei oo ollut mitenkään älyttömän hyvä ollut, niin ainakin oon saanut nauttia auringonpaisteesta ja kunnon kevätfiiliksestä, tässä esimerkki:


En kestä Bloggeria (tai mun kameraa, en tiiä missä vika), näiden kuvien laatu menee ihan hirveeks!

2 kommenttia:

  1. Toi nahkatakki ja laukku on molemmat ihan ylisöpöjä! :D Ei, etkä ole ainoa joka odottelee sitä lottovoittoa... Mutta shoppailu on ihan kivaa kun tajuaa katsella hintalappua ja muutenkin pitää järjen kädessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Niinpä. :D Tajusin just tässä pari päivää sit, että parhaita ostoksia tulee tehtyä sillon kun ei oo paljon rahaa, ku sillon pitää oikeesti miettiä että "tarviinks mä tätä?", eikä tuu ostettua jotain random-juttuja :D

      Poista

Tuliko jotain mieleen? Tell me about it!