keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Det löser sig!

Tänään oli tärkeä päivä, koska menin siis Rudbeckiin puhumaan. Eka mietin vaan että mitä ihmettä teen, koska suoraansanottuna mulla ei koulussa oo nii kauheeta et voisin olla silleen et "siis pakko päästä pois!". Haluan vaan että tää mun vuosi ois ikimuistonen eikä sellanen, että joka päivä on samanlainen (voin kertoo että tällä hetkellä on!). No, sit ku pääsin puhumaan opolle mun hostäidin kanssa, nii tää tunne lähti oikeestaan aika nopeesti pois. Kyllähän uus aina silleen pelottaa, mutta ei vitsi kun näin sen kurssivalikoiman! Kaikkia hullun kivoja kursseja, tyyliin semmonen missä katotaan leffoja, valokuvaus -ja kuntosalikurssit ym. :D Ja niin, oli se koulukin vähän isompi, hehe... Siis oikeesti tosi iso, enkä nähny siitä ees kun osan. Ja muutenkin tuli ihanasti Suomen lukio mieleen. Siellä on tuntikiertokaavio ja muutenkin voi jotenkin vaikuttaa siihen, että mitä kursseja saa, ja kaikilla tunneilla on eri ryhmä. Tosin siitä en sit tiiä onko hyvä vai huono asia, ei oo ehkä niin helppo tutustuu ihmisiin. Mutta joo, opo oli tosi mukava, mutta ei vielä luvannu mitään, vaikka sainkin valita kaikkia kursseja mistä ite tykkään. Nyt vaan toivotaan että perjantaina tulee myöntävä vastaus. :)

Taas muuten huomaa sen miten helposti mä innostun asioista... Nyt oon jo ihan silleen joo Rudbeck, mikäs siinä! Ei pidä tosin liikaa innostua, sillä luultavasti joudun käymään taas läpi sen, että kukaan ei puhu mulle. Mut onneks sentään tunnen yhen vaihtarin (se italialainen poika) ja sit oon kahen FB-kaveri niin voin alkaa niille puhuun. Ja ne on myös mun mentor-ryhmässä jos nyt sinne pääsen. Ja niin tietty, onhan siellä Brittakin.

Kotimatkalla tuli myös ihana helpotus, kun sain puhuttua hostäidin kanssa kaikki jutut selviks, kun on tullu välillä jotain ongelmia siitä, kun se sanoo asiat niin suoraan ja käsitän väärin. Nyt tuntuu jotenkin olo paljon kevyemmältä. :) Mutta ei mulla muuta, lähdenpä tästä tanssiharkkoihin!

EDIT: Vähän tän postauksen jälkeen tuli puhelu, että opo oli onnistunut tekemään mulle lukkarin ja alotan ens maanantaina! Hui, hyppy tuntemattomaan! :D
PS. Tässä vähän ruotsalaista hiphop-musiikkia Timbuktulta:

Det löser sig

Alla vill till himmelen men få vill dö

Jag drar

Gott folk

PPS. Äiti, soita oppilaille näitä. xD

3 kommenttia:

  1. Oo vähän kiva että pääset sinne! :)

    VastaaPoista
  2. Aino ja Noora: Niinpä kiitti, vaikka kyllä täytyy sanoo et JÄNNITTÄÄ ja vähä myös pelottaa et muuttuuko asiat paremmiks, ja nyt ku oon koulussa nii mietin et c'moon eihä täällä ees oo nii kauheeta miks lähen :D Mut täähän on vaa yks vuos kumminki :)

    VastaaPoista

Tuliko jotain mieleen? Tell me about it!