lauantai 26. toukokuuta 2012

Såklart ;)

Kyllähän se voitto sieltä kotiin tuli! Vaikken nyt voi sanoo että "onnea me", nii täytyy sanoo että pienen palan voin kunniasta ottaa, nimittäin Ruotsin Euroviisu-voitosta! Loreen oli aivan UPEA, ja täytyy kyllä sanoo et tiesin kokoajan että voitto todellakin on lähellä ja et ainakin top 5-listalle päätyis. Mutta kävi sit aivan ihanasti loppujenlopuks, ja kun oltiin Silvialla pitämässä kisakatsomoa nii kyllähän ruotsalaiset tytöt sekos ihan täysin, haha. Tossa esityksessä oli kyllä kaikki kohallaan ja kyllä Ruotsi todellakin voittonsa ansaitsee. ♥ Saa nähä miten ens vuonna, tuunko tänne kattoon Euroviisuja vai miten!

Katoitteko te Euroviisuja, mitkä oli lemppareita ja mitä mieltä ootte Ruotsin biisistä?



Ps. Sain kyllä kunnon naurut päälle kun tulosten kertomisessa Lordi astui ruutuun... Haha, voi sentään, ainakin Suomi erottu joukosta!

6 kommenttia:

  1. Jep, ma tiesin kans etta ruotsilla on voitto lahella! Joten Onnea ;) oot sa yleensa kattonu ylipaatansa?
    Mun suosikkeja oli ehottomasti RUOTSI ja ESPANJA :) mita sul?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe kiitti ;) Kai tästä vähän voi kunniaa ottaa.. Siis joo, tunnen itteni vähä noloks koska katoin koko paskan :D Siis ihan kaiken mitä oli, ennakkoeuroviisut ja kaikki. Minä joka en yleensä kato niitä yhtää :D Mut joo, Espanja oli kyl kans hyvä, ja sit Kypros, Tanska, Romania yms.. En muista kaikkii suosikkeja!

      Poista
  2. haha no todellakin :) no älä tunne, mä katon yleensä kaiken suomes :D mut tääl katoin vaan ton finaalin, mut seurasin kokoja lehist ja euroviisujen sivuilt :D mä en jostai syystä tykänny mistää noist kolmest :D mut tosiaan viro, islanti ja serbia jne.. noite kahe jälkee. mut ruotsi ja espanja ylivoimasesti parhais musta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, mä en tiiä miksen oo kattonu, mut jos oikeesti kattoo joka jutun nii kyl niistä biiseistäki alkaa tykkään.. Mut se on kyl jännä mite noi mielipiteet jakautuu biisejen suhteen. Mitä mieltä sä olit Albaniasta? Mä en oikee osaa päättää :D

      Poista
  3. no hei mä oon kattonu aina euroviisut :D ruotsi oli kyllä hyvä, mutta venäjän mummotkin oli ihania! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en varmaa ikinä kokonaan.. Mut ehkä nyt jatkossa vois ;) Varmaan Suomen huonolla menestyksellä on osansa. Jep, mustakin Venäjän mummot oli söpöjä, vaikka jotkut niistä ei tykänny yhtää!

      Poista

Tuliko jotain mieleen? Tell me about it!