tiistai 21. helmikuuta 2012

Förra helgen

Hej! Viime viikonloppu meni ihan mukavasti. Perjantai meni kyllä vähän tylsästi, taas hostsiskon kanssa mun koneelta leffaa kattoen, joka oli kyllä suuri virhe... Katottiin joku random keskiajasta kertova leffa, jossa oli pääosassa Heath Ledger, varmaan yks sen turhimmista rooleista. Tiesin heti kannen näkemisen jälkeen, että ei, tästä en tuu tykkään. Voi olla kyllä että ennakkoluulot teki osuutensa, koska nauroin vaa koko leffalle ja osottelin kokoajan jotain virheitä siitä. No mut hei, kellä on violetteja raitoja hiuksissa keskiajalla? Sitä mäkin.

No mutta ei siitä sen enempää. Lauantaina olin Britan ja sen kaverin kanssa. Käytiin eka Stinsenissä ruokaostoksilla, ja sit mentiin tälle Britan kaverille, Linnille laittaan ruoka ja syömään. Tehtiin siis pasta carbonaraa, ja oli kyllä niin hyvää kun aina! ;) Sitten otettiin hetken rupattelun jälkeen suunta kohti Kistaa, ja siinä samalla liitty näiden kaveri Oscar seuraan. Mentiin siis kattoon Mission Impossible - Ghost Protocol. Ajattelin että voi ei, action-leffa, ei varmaan mikään erityinen, mutta ei vitsi, siinä oli Samuli Edelmann (kirjotetaanko noin?)! Eka näin Mikael Nyqvistin, joka on btw yks mun lemppari ruotsalaisista näyttelijöistä, mutta sitten näin Edelmannia muistuttavan miehen, ja aattelin että voisiko olla... Ja kyllähän kun se suunsa avasi, niin sieltä se suomalaisten enkku tuli. :) Ilahduin kyllä ihan semisti!

Sunnuntainakin tuli tehtyä jotain, toisin kuin yleensä. Eka fikasin Sollentuna Centrumissa mun area repsin kanssa, ja meillä oli kyllä antoisa, melkeen parin tunnin keskustelu. :D Eikä ees puitu mitään mun ongelmia läpi, vaan puhuttiin niitä näitä. Ihan hassua että voi puhua niin paljon vanhemman (oisko 30v) ihmisen kanssa niin epävirallisesti. Haha, mun area reps menee kyllä mun "mukavimmat ihmiset ketä oon tavannut"-listan joukkoon. :)

Tän fikan jälkeen lähettiin sit Lidingöön hostäitin vanhempien luokse syömään semloja. :D Sinne tuli sit perinteisesti myös hostäidin sisarukset ja niiden perheet. Perus istumalla ja sanaa sanomatta tästä selvitään. :D No ei vaan, mutta melkein kyllä! Nyt oon myös löytänyt tekniikan miten syödä semla ilman että on naama kermavaahtoo täynnä. Aion käyttää sitä tänään koska syödään ihan varmasti semloja semlapäivän kunniaksi (= turhia kaloreita).

Sori, nyt ei tuu kuvia, kun ei oo tullut otettua. Pian tulee parempaa postausta! :)


Tässä vielä yks video niille, jotka haluu kehittää ruotsin kuullunymmärtämistä :D Aida vinkkas tämmösestä videosta Facebookissa. Tää tyttö on siis tämmönen "Ruotsin Jenna Marbles", joka puhuu vielä skånea. Toi on niin hassun kuulosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tuliko jotain mieleen? Tell me about it!