tiistai 6. joulukuuta 2011

Det är min dag idag! ;)


Arvatkaa kellä on synttärit tänään? ;) Mulla! Ja Suomen itsenäisyyspäivä myös, tosin täällä ei kyllä oo vapaapäivästä tietoakaan. :( Tänään aamulla heräsin siihen kun hostveli -, sisko -, ja -äiti (hostisä oli jo lähteny töihin) tuli mun huoneeseen laulaen synttärilaulua ja tarjottimen ja lahjojen kanssa! Oli kyllä tosi huomaavaista, ja erilaistakin koska meillä ei oo ikinä ollu tapana tehä noin kotona, muutakun isäin -ja äitienpäivinä. Ja täytyy kyllä sanoo et olin vähän sekasin siihen aikaan aamusta, ja muutenkin mulla on aina aamulla vähän vaikeeta alkaa puhuun ruotsia.:D Ja tänään illalla mulla on semmoset synttärijuhlat, mihin tulee näitten jotain sukulaisia. Ihan kiva silleen, mut täytyy kyllä sanoo et tulee haikee olo ku miettii esim. viime vuoden synttäreitä hyvien kavereitten kanssa... Noihan on vähän semmoset muodolliset vaan. Mutta oon ilonen että ne jaksaa järjestää tommoset mulle. Ja tulee onneks Britta ja Alinakin. :)

Mut just noista synttäreistä puheen ollen, että välillä alkaa tuntuun että mulla ei oo todellakaan elämää täällä. Tai siis, ite oon ihan tyytyväinen sinänsä, kunhan en oo surullinen tai koti-ikävä, mutta siis oikeesti. Esimerkki: en oo tyyliin neljään kuukauteen käyny oman ikästeni juhlissa. :D Mun synttärit on semmoset et sinne tulee sukulaisia, ja viikonloput menee monesti hostien kanssa, tai ehkä joskus nään kavereita, mutta nekin nyt on vaihtareita. En tarkota, ettenkö arvostais vaihtareiden seuraa, mutta onhan se eri asia kun se, että olis ihan ruotsalaisten kanssa. Siitä nyt oon ilonen että mulla menee hostien kanssa tosi hyvin ja ne tykkää musta, ja tyyliin koulussa on aina joku kenen kanssa mennä syömään. Mut en vois sanoo et mulla ois mitenkään "best time of my life"... Mutta en tiiä, monestihan se menee niin että keväällä vasta alkaa silleen kunnolla tutustuun kaikkiin kun osaa kieltäkin paremmin, tai ainakin oon kuullu. Toivon että sama juttu tapahtuis mulle. Mulla vaan ei sinänsä oo ollu hirveesti tuuria esim. näitten koulujen suhteen, koska eka koulu oli vähän erikoinen ja nyt tää koulu semmonen, että joka tunnilla eri porukka ja hirveesti oppilaita, nii ei oo hirveen helppo tutustuu.

Pitää vaan antaa aikaa ja kattoo miten käy! Kirjotan koulusta enemmän sitten kun ehin! Nyt oon koulussa koneella kun on hyppytunti, mut eipä tässäkään oikeen ehi alkaa oikeen kunnolla kirjottaan kaikesta, vaikka ois tosi monia postausideoitakin. Ja vieläpä kun en voi oikeen kuviakaan laittaa tähän. Mutta pian saatte myös videopostauksen kysymyksistä, jonka kuvaan varmaan huomenna ja lisään sit kun alkaa kone toimimaan, koska en viiti jotain mun random videoita muitten koneille lisätä. :D

Heippa, ja hyvää itsenäisyyspäivää!

3 kommenttia:

  1. Myöhäset synttärionnittelut! :)

    VastaaPoista
  2. voisitko postata vähän useammin? :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi 1: Kiitos!:) Ootkin ainut joka täällä blogin puolella hyvää synttäriä toivotteli.

    Anonyymi 2: Joo, mielelläni postaisin mutta kun toi oma kone on rikki, niin ei oikeen pysty.. ku ei oikeen ehi kunnolla kirjotella ja tehä postauksia kuvien kera. Mutta toivottavasti nyt sais kohta ton kuntoon, työn alla on!:)

    VastaaPoista

Tuliko jotain mieleen? Tell me about it!