keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Hemma!

Sori hirveesti että tää kotiintulopostaus tulee näin myöhässä. On vaan riittäny tekemistä ja jotenkin täällä on vaikee ollu jatkaa tänne kirjottamista. Lähtöä edeltävänä iltana mulla oli tosiaan läksiäisjuhlat vielä sukulaisille. Juhlissa oli sukulaisia, Britan perhe, aluevalvoja ja Lena ja Silvia. Oli kyllä tosi kivaa jutella, heittää läppää ja syödä ihanaa voileipäkakkua. Tuli kyllä haikee olo kun vielä tajus että menee varmaan aika kauan ennen ku näitä ihmisiä näkee uudelleen. Sain myös ihania lahjoja. Kirjoja, digitaalisen valokuvakehyksen Ruotsissa otetuilla kuvilla hosteilta, koruja, ja aivan ihanan aidon kultaisen lehtikaulakorun hostäidin vanhemmilta.

Hostsisko teki taas ihanan kampauksen <3
Mun tekemät mokkikset! Onnistu hyvin ;)
Hostäiti piti mulle pienimuotoista puhetta ja purskahti itkuun...
Kotiinpalukin meni hyvin. Perjantaiaamuna oli vaan tosi outo olo, aika haikee. Lentokentällä oli kuitenkin niin hektistä että ei siinä ehtiny mitään kyyneleitä vierittää. Helsinki-Vantaalla olikin sit perhe mua vastassa, ja siitä ajettiin sitten kotiin, ja klo 23 oltiin sitten Jyväskylässä. Nyt oon vihdoin saanu kaikki laukut purettua ja jotenkin huoneenkin järjestykseen, ja tän postauksenkin jälkeen voi normaali elämä Suomessa alkaa/jatkua.


Tosi jännä tunne kyllä, kun tuntuu siltä etten ikinä ois poissa ollutkaan. Kavereidenkin kanssa tuntu ihan siltä kun oltais edellisenä päivänä viimeks nähty. Vähän tuntuu oudolta kyllä totutella tähän Jyväskylän menoon kylläkin. Jyväskylän keskusta tuntuu hirveen pieneltä ja autiolta Ruotsin menon jälkeen. Keskustassa olo tuntuu ihan erilaiselta kun näkee niin paljon tuttuja naamoja! Tänään törmäsin muuten yhteen tuttuun, joka monen muun tapaan sano että mun suomessa on ruotsalaista aksenttia. Itehän en sitä kuule, mutta no, ehkä se muutenkin ajan mittaan kohta katoaa.

En nyt muuta jaksa tähän selitellä, kun oon niin hyvin päässy vauhtiin ton mun uuden blogin kanssa. :) Tänne tulee kyllä vielä yks teksti josta tehtiin toivomus, mutta muuten tää oli kyllä nyt tässä. Palaillaan pian viimeisen kerran! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tuliko jotain mieleen? Tell me about it!