keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Halloween!

Halloween ei ollu sinänsä mitenkään ihmeellinen, mutta tulipahan ainakin tehtyä jotain. Mun hostperhe kutsu hostäitin sisarukset ja niiden perheet kylään, ja sit yhdessä juhlittiin Halloweenia. Silleen kyllä ihan hyvä et mun hostit tekee yleensä jotain juhlina, ja viel silleen perheenä, koska enpä nyt usko että vielä tyyliin uutenavuotenakaan mulla ois mitään kavereita keitten kanssa juhlia sitä, joten luultavasti vietän sen perheen tai Alinan kanssa! ;) No mutta, siihen nyt on vielä aikaa...

Tää oli varmaan eka Halloween, kun pukeuduin jotenkin kunnolla! Tai no, en kyl pukeutunu vaan lähinnä meikkasin ja laitoin hiukset silleen oudosti... Mut en kyl oo aiempina Halloweeneina mitään tehny, kuhan vaan laittanu kissan korvat päähän ja mustat vaatteet. Tässä siis mun tän Halloweenin look:


Toi oli muuten myös eka kerta kun laitoin päähäni vappuväriä! Tai no hostäiti laitto, mut kumminkin. Oli sinänsä ihan siisti, mut en saanu tukkaa harjattua! Kun olin eka tupeerannu, ja toihan on niinku tosi vahvaa värillistä hiuslakkaa, niin se sit jäi tupeeratuks :D Tai no ei nyt ihan, mut semmoseks huovutetuks.. :D Mut ah, kyl mun hiukset normalisoitui sit ku pesin ne ♥

Tässä kuva mun hostsiskon lookista! Hostäiti sano et sun pitäs laittaa kuva siitä sun blogiin. Kiva kun ainut kuva mun hostsiskosta on semmonen missä se on Halloween-asussa... Antaa varmaan tosi normaalin kuvan siitä. Mut oikeesti se on kyl siis ihan tavallinen ja söpö tyttö! :D


Tässä sit jotain muita Halloween-fiilistelykuvia:

Hostveli teki tommosen kurpitsajutun!
Halloween-koristeluja. Vaikka ei toi kyllä noin laimeeks jääny! :D
Pinkki pannacotta ;)
Kuka arvaa mitä toi "kuvio" tossa päällä esittää? :D
Tehtiin hostsiskon kanssa (tai no minä tein ja sisko anto mulle ainekset) mokkapaloja iltaa varten,
ja kyllähän ne menikin aika hyvin kaupaks, ei jääny yhtään! Toisin kuin hostäidin tekemää pannacottaa muahah.

Siinä se. Tulipa tylsä postaus, kuvatkin on aika rupuja... No, ei sillä et toi ei jotenkin kuvastais mun Halloweenia. Sanotaan nyt et tein jotain, mut ei nyt ollu mikään paras Halloween ever! Mut aina voi olla ilonen siitä et koko ilta meni pelkällä ruotsilla. Nykyään tulee aina enemmän ja enemmän vaan puhuttua ruotsia. Enkkua puhun vaan joittenkin kavereitten kanssa, joiden kanssa ois liian vaikee puhua ruotsia ja jotka ei silleen niin hyvin kannusta ruotsin puhumiseen...

Toivottavasti teilläkin oli kiva Halloween! :)

6 kommenttia:

  1. Mahtavia asuja! Itse aion punahilkkailla ensi lauantaina. ;)

    VastaaPoista
  2. Haha, kiitos :) Oi siistiä, ois kiva itekin joskus oikeen kunnolla panostaa, että kaikki oikeesti tajuis että mitä esittää. t. minä joka olin vaan "outo" tänä halloweenina

    VastaaPoista
  3. Kiva että siellä vietetään juhlia perheen kanssa. Saat kokea mitä ja miten vuoden aikana Ruotsissa juhlitaan. Halloween on kyllä uusi tulokas juhlakalenterissa siellä Ruotsissakin. Mutta pian on Lucia (13.12.) ja se onkin periruotsalainen juhla.

    VastaaPoista
  4. Niinpä, on se silleen hyvä kumminkin. En tiiä onkse vaan Tukholma tai mun perhe, mut täällä kyllä ehkä vähän enemmän juhlistetaan sitä kun Suomessa! Ja niinpä, vähän kivaa :) Nää on kai varannu jo jotkut liput tai jotain johonkin Lucia-juttuun, en oo ihan varma mut kumminkin.

    VastaaPoista
  5. Moi Maija, tosi kivoilta näytti Hallow.kuvat!Selvästi siellä panostettu. Ja huippua, jos Lucia-juhlaankin pääset.

    VastaaPoista
  6. Aijaa, kiitos :) Niin, täällä kyllä panostettiin vähän enemmän kun me Suomessa, tulipahan elettyä yks "kunnon" Halloween kanssa. Ja niinpä, en malta oottaa! Mä niin tykkään joulusta ♥ Terveisiä sinne! :)

    VastaaPoista

Tuliko jotain mieleen? Tell me about it!