lauantai 18. kesäkuuta 2011

Vad ska jag packa med? (Pakkaamisesta)

Hej hej!
Mä oon miettinyt tota aika tärkeää puolta vaihtoon lähtöön liittyen, nimittäin pakkaamista! Oon miettinyt koko vuoden et miten muka saan kaiken tarpeellisen mukaan. Oon päätynyt vastaukseen: en mitenkään. Kaikki vaatteet, kengät, laukut, kosmetiikka, itelle tärkeät asiat!! Jopa New Yorkiin, viikon pituselle matkalle tuli pakattua sen verran, että matkalaukku meni aikalailla just ja just kiinni. Ja se oli viikko! Nyt on kyse vuoden pitusesta ajasta, eli tarviin mukaan mm. mun koko elämän :D Hah, hah. Mutta hyvä puoli siinä, että en voi ottaa koko mun vaatekaappia mukaan on se, että en ota jotain turhia vaatteita mukaan, jota en kumminkaan käyttäis ;)


Yks toinen juttu esim. kosmetiikan suhteen on se, että mun pitää ostaa jotain tuotteita "varastoon", esim. Lumenen meikkejä, koska niitähän ei Ruotsista saa :D Ja koska en oo mikään meikkituoteihminen, en jaksa alkaa ettimään ja kokeilemaan mitään uusia. Mut vaatteiden ja muiden perusasioiden suhteen voi kyl sanoo että niitähän saa sieltä Ruotsista. Hei, asun suunnillee Tukholmassa siellä joten enköhä mä sieltä JOTAIN löydä!

Mutta suunnitelma mulla kumminkin on: Otan yhen tosi ison matkalaukun + pienemmän ja sit vielä käsimatkatavaroihin sen STS-repun (ei mikään silmänilo, mutta sitä on kai pidettävä että mut tunnistetaan..), minkä sain valmennustilaisuudessa.



Muuten, onko siellä jotain vaihtareita lukemassa? Kertokaa toki jos teilläkin on jotain tuskailuja tän suhteen (mä tiiän että on!) ja mitä aattelitte pakata mukaan jne. :)
Ps. Sori oon huono näitten kuvien siirtelyissä ja asetteluissa. Noi kuvat vaan ei suostunu yhteistyöhön!


Mutta eipä mulla muuta! Vi hörs :)
- Maija

Finished with packing! Finally...


And the destination is...


5 kommenttia:

  1. Muutos tohon meikkikohtaan, eli Lumenea kuulemma saa kai ostettua Ruotsista! Helpotuksen huokaus...Kiva juttu että kerrankin suomalaisetkin on saanut jotain myyntiin ulkomaille :´)

    VastaaPoista
  2. Ahaha. STS-reput on nii hotteja:DDD Olin kielimatkal viime vuon ja sain sellasen. Niit tuli kyl käytettyy ja ihan kätevii ne on mut ne ei oo nii esteettisii. Ja sit sai ain kuul kysymyksii jos lauma STS-reppulaisia käveli samas porukas:D

    VastaaPoista
  3. Niinpä...:D Jotenkin oon ihan erkaantunut repuista, pidin reppuu varmaan viimeks ala-asteella! Mutta oikeesti ne on käteviä, niihin mahtuu enemmän tavaraa ja sit onhan ne tyylii selällekkin mukavia :D Mut sit se ulkonäköpuoli..ei vaan jotenki nappaa. Mut nyt aion kumminki sitä sts reppuu käyttää ku huomasin et sinne mahtuu aika paljon kamaa! (y)

    VastaaPoista
  4. Joo, Åhlensilla on jopa oma osasto Lumenelle, voidaan me suomitytöt käydä siel vaik yhessä! ;)

    VastaaPoista
  5. Oho, no kiva :) Jep, pitää kyllä käyä, kiva ku on joku tuttu suomalainen siellä, nii saa välillä puhuu ihan suomeeki :D

    VastaaPoista

Tuliko jotain mieleen? Tell me about it!